Vaffeltørkar

Frå Ikkjepedia
Hopp til navigering Hopp til søk
Vaffeltørkar.JPG

«Kast alt i hvelvet og forsegl det med flammar frå urtiden!»

~ Kampfiskslakteren Kusk Murass om vaffeltørkaren

«Den er immun mot Roundhousekicket mitt! OH NOEZ!»

~ Chuck Norris om vaffeltørkaren

«Eg har høyrt den snakke! Eg lovar! Den mumlet nokon urgamle sjamanistiske ritualar»

~ Dan Børge Akerø om vaffeltørkaren

«In Soviet Russia, the waffles dries YOU!»

~ Stalin om vaffeltørkeren

«In the land of waffles, waffles dries Russia!»

~ Vaffeltørkaren om Russland

«In Soviet Russia, Stalin dries waffles!»

~ YOU om om Stalin

«Vaffeltørkaren er grunnen til min perfect pitch. Frelsa vera over Snikende Røyskatt og Usynlig Krabbe»

~ Albatrossselgaren Steve Vai om Vaffeltørkaren

«In Soviet Russia, waffles eat YOU!»

~ Gamlefar om vaffeltørkeren

Vaffeltørkaren er ein revolusjonerande oppfinnelse som forandra verda. I mange dekader gekk alle vaffelspisare rundt og ergret seg over at vaflane deres var våte eller klissete. At vaflane var våte eller klissete kan skyldes uflaks (f.eks. å miste vaffelen sin i ein bøtte med vatn eller at det plutseleg startar å regne) eller rein sabotasje (f.eks. at nokon andre dyppet vaffelen oppi ein bøtte med vatn) eller bare lav intelligens (f.eks. å ta på for mykje smør).

Spesifikasjonar[endre]

Vaffeltørkaren er patentert og den produseres i titusens antall om dagen, og blir solgt i nøye utvalgte butikkjedar verda over. Vaffeltørkaren brukar viftetypen "Basma Tuff Tuff 1337" til å tørke vaflane, som ser ut til å gi gode resultat. Fiskekrokane er av typen "Nordlige Soldater på veg til 9" som også funker bra.

Oppfinnerne[endre]

Det går jungelord om at vaffeltørkaren er oppfunnet av dei onde geniene Snikende Røyskatt og Usynlig Krabbe, dette mysteriet er forblitt ubesvart. Om vaffeltørkeren lever eller ikkje, er eit anna mysterium. Mange mennesker fortel at dei har høyrt vaffeltørkaren mumle på urgamle sjamanistiske ritualar for å tilkalla murmelkongen, Satan. Det er ingen som veit sikkert.

Bruk og sted[endre]

Kvart og eit gamleheim, sykeheim, bofellesskap og tilsvarande har eit spesielt rom for vaffeltørking. Der sit det minst 4 hvitkledde unge, søte damer og tørker vafler. Hele døgnet. Dette er beklageligvis medvirkende til den bemanningskrisen det til kvar og ein tid påstås å være innen eldreomsorgen. I tidligare tider ble dette tørkestedet kalt "Blautkakrommet". Etter oppfinnelsen med vaffeltørking kom, har ein kunnet foreta ein kostholdsmessig betring og byte frå "Blautkak" til vaffel. Eit slankere personale, var den første synlige betring. Sykefraværet gikk dramatisk ned. Alle fikk det betre, sett bort fra bebuarane som var glade i ein "Blautkakbit" ein gong i blant.

Andre bruksområde[endre]

Vaffeltørkaren kan også brukast til mange andre oppgåver slik som ekteskapsrådgivning, advokat og sist men ikkje minst som ein sjølv-masturbasjons-maskin.

Faremomenter[endre]

Tidsbrytaren på vifta må jevnlig sjekkast. Sjølv i denne teknologiske kvardagen vi har i samfunnet vårt, kan ting slå feil. Også her. Viss vifta ikkje stoppar etter innstilt gangtid på tidsuret, kan vaflane bli overtørka, steinharde og medføre brekkasje på tenner viss dei puttast uforvarande inn i munnen. Kvar og ein som kjennar noko til gamleheim, sykeheim og bofellesskap veit korleis det er med tannhelsa til bebuarene. Mest gebiss. Dårlig redskap ved spising av overtørkede vaflar. Det skal også nevnes at i sjeldne tilfelle har nokon vaffeltørkare begynt å åtvara folk om verdas ende. Viss dette skjer med din vaffeltørkar burda man snu den opp-ned og kviskra satanske bibelvers heilt til den sluttar å skrika, dette burda fikse vaffeltørkaren. Viss dette framleis ikkje funker betyr det at den har blitt besatt av spøkelset til Jens Stoltenberg, viss dette er tilfellet kan det hjelpa å tilkalle Siv Jensen ved å seia "Morna Jens" 3 ganger i speilet. Då vil Siv Jensen sende sjelen til den besatte vaffeltørkaren til det sjuande laga av helvete.

Kostnader[endre]

Innkjøpsprisen på vifta er overkommelig for almuen.

Det som imidlertid gjer heile greia lite miljøvennleg, er, ja ein skal jo være miljøvennleg i desse tider, at den brukar noko så innihelvete mykje strøm. Trefase er eit "must", for å seie det litt fancy, og 40 Amperes sikringer er ein direkte nødvendighet. Det er i starten at vifta virkeleg trør til og drar alle desse Amperene. Dette forkortast til A på fagspråket. I den jevne drift brukar den så mange watt, ja nå fekk vi eit nytt begrep, så mange watt at strømregninga virkeleg tærar på budsjettet i den eller de kommunene som har anskaffet vaffeltørkaren. På Høyres landsmøte sist helg ble det foreslått økede overføringar til kommunene på grunn av overgangen frå "Blautkak" til vaffel. Sjølv om ungdomsorganisasjonen var helt ueinig, fekk forslaget eit klart fleirtall. Uten at ein skal la denne artikkelen dreie i nokon politisk retning, vil ein likevel anmode om at ein ikkje følger ungdomslinjen her. Vaffeltørkaren er ein oppfinnelse som har bidratt i positiv retning når det gjeld folkehelsa, og den skal vi slå ring rundt?